dimarts, 29 de maig del 2012

Valoració primers 15 dies del projecte


Els començaments sempre són complicats. I no ho dic perquè m’estigui costant seguir la dieta
o l’entrenament. Em costa més escriure al blog que l’ho altre. I és que després de tocar fons als  Matxos 2012, on per cert no em va respondre ni les cames ni el cap fruit de la mala nutrició i del poc entrenament, he tornat a gaudir entrenant. Feia temps que no desitjava plegar de treballar per anar a córrer o agafar la bici. Aquella mandra que fa que diguis: “demà començo”. L’he perduda, esperem que per molt temps.

En aquests 15 dies primers del projecte crec que he realitzat bons entrenaments. Alternant sessions de running amb BTT o sobretot carretera. I és que ja tinc la desitjada Scott Foil 20 que m’ajudarà moltíssim amb el meu entrenament. De moment i durant un parell de mesos estic fent base. He de dir que és el primer cop que ho faig i és molt complicat. A la mínima que corro i vull fer desnivell les pulsacions es disparen. El mateix amb BTT. I no diguem de la bici de carretera. Quines ganes d’apretar un cop hi puges. He intentat fer-ho l’ho millor possible, però com he dit en les sessions de carretera que en porto algunes no ho he aconseguit del tot. Aquest cap de setmana vaig fer els Pedals d’en Serrallonga i el primer dia on s’acumula un 75% del desnivell positiu tampoc ho vaig aconseguir. He de millorar en aquest aspecte encara que en la majoria dels entrenament ho he fet prou bé.

El que més em preocupava era la dieta. I el temut dejú. La veritat és que estic aguantant molt bé no esmorzar als matins. Una infusió de tè verd amb gengibre és suficient per arribar a l’hora del dinar. I per les tardes també ho aguanto molt bé. Però el dissabte o diumenge que em toca descans se’m fa el dia molt llarg. És aquí on ho passo pitjor. Hauré de buscar-me alguna activitat i no estar-me a casa. En general menjo força bé. No se’m fa pesat ni avorrit seguir la paleodieta. Però sí difícil prescindir dels sucres que és un dels objectius. Amb un tio com jo que estic totalment enganxat a la xocolata és una missió molt difícil. Però ho estic portant prou bé. El divendres en puc menjar en poca quantitat. Com a premi per la feina ben feta durant la setmana. Ara bé, aquest cap de setmana no n’he pogut estar de fer una birra després de la primera etapa dels Pedals d’en Serrallonga i rematar-ho amb un gintònic. Costarà perdre aquests costums...

Les sensacions dels primers 15 dies són molt bones. He perdut pes i em noto desinflat. Em sento més lleuger i ho noto en els entrenaments. La salut afecta l’estat d’ànim, i amb això hi he notat. Tot i que em falta molt estem en el bon camí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada