dimecres, 9 de maig del 2012

Perquè m’he involucrat en aquest projecte


En primer lloc he de dir que això de mostrar públicament el que faig em resulta molt difícil, tot i que últimament he perdut bastant la vergonya degut a un altre projecte que està en funcionament fa més d’un any (Projecte UperU al Facebook).

Quant l’Eduard em va proposar participar en aquest projecte no m’ho vaig pensar dos cops. Necessitava una motivació important per tornar a recuperar la forma física i sobretot el cap que he perdut ja fa bastant temps. Sí que per moments la meva ment es negava a mostrar la meva pèssima forma física en públic. Però sí realment el que es tracta és de millorar en salut i qualitat de vida benvingut sigui. Sé que al tractar-se d’un projecte del meu germà intentaré fer les coses l’ho millor possible.

Com he dit en la meva descripció sóc també esportista de nit. Com deia un gran filòsof: ‘La noche me confunde’ (Dinio). Aquest és un dels grans problemes juntament amb el menjar. M’agraden massa! I la meva vida havia agafat un camí que incloïa aquests meus dos grans vicis. I el millor dels vicis, l’esport, havia agafat un camí molt secundari. Aquest projecte que posem en marxa ha de fer que la meva vida s’encamini altre cop cap al camí correcte, mostrar a la gent els beneficis de l’esport i una dieta sana, i sobretot la manera de treballar de l’Eduard i en Jordi. Tot i que jo sóc el protagonista principal pel que fa a la imatge, ells són els veritables professionals. Espero estar a l’altura i poder ajudar-los molt fent les coses tant ben fetes com em sigui possible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada